Beige-and-White-Aesthetic-Minimalist-Modern-Typography-Beauty-Brand-Logo-1-e1718612908513.png
تزریق چربی بهتر است یا تزریق بوتاکس؟

تزریق چربی بهتر است یا تزریق بوتاکس؟

همیشه بین دنبال کننده‌های کایاک سوال بوده که تزریق چربی بهتر است یا تزریق بوتاکس ؟ در این مقاله می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که تزریق چربی بهتر است یا تزریق بوتاکس؟ پس با کایاک همراه باشید.

تزریق بوتاکس و چربی از تکنیک‌های بی‌خطر هستند و نیازی به جراحی ندارند. این تکنیک‌ها برای جوانسازی صورت انجام می‌شوند. هر دوی این تکنیک ها در دنیا بسیار محبوب هستند و سالانه صدها میلیون نفر از این روش برای درمان و جوانسازی چین و چروک صورت استفاده می کنند. تزریق بوتاکس و چربی روشی کم خطر و ایمن برای جوانسازی است و حداقل عوارض جانبی دارد.

 

بیشتر بخوانید: بوتاکس

 

تزریق بوتاکس و چربی چیست و کدام بهتر است؟

بوتاکس تزریق سم بوتولینیوم نوع A است. تزریق بوتاکس خطوط تقلید را از بین می‌برد. همچنین خطوط تقلید را با فلج کردن ماهیچه‌ها از بین می‌برد. عمدتا برای رفع خراش‌ها و چین و چروک‌های اطراف چشم و ابرو هستند. حتی می‌توانید برای از بین بردن چین وچروک‌های پیشانی استفاده کنید.

لیپوساکشن یا تزریق چربی یکی از مطمئن‌ترین روش‌های جوان سازی پوست است. در سه مرحله لیپوساکشن صورت می‌گیرد. برداشتن چربی شکم، لگن یا ران. چربی ترشح شده خالص شده و در نهایت سلول های چربی به ناحیه مورد نظر تزریق می شوند.

نوع چین و چروک‌ها مهمترین عاملی است که باید قبل از تزریق بوتاکس و چربی در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید چین و چروک‌های صورت از جمله خطوط ابروها و پیشانی را از بین ببرید پیشنهاد ما به شما تزریق بوتاکس است. زیرا بوتاکس عضلات را متوقف و بی حرکت می‌کند. برای بالا کشیدن صورت و پر کردن فرورفتگی‌ها لیپوساکشن بهترین گزینه است.

what is freelancingبرای دریافت مشاوره رایگان همین الان تماس بگیرید 02128424368

در بوتاکس نتیجه آن به سرعت قابل رویت است اما در تزریق چربی نتیجه‌ای دیده نمی‌شود. در تزریق چربی محل تزریق متورم می‌شود و با گذشت زمان تورم آن کاهش می‌یابد.

اثر بوتاکس بسته به ماده 3 تا 6 ماه است. در تزریق چربی بعد از 3 تا 6 ماه نیمی از آن جذب بدن می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: فیلر

 

عوارض احتمالی بوتاکس:

  • افتادگی پلک البته موقتی است و چند هفته دیگر به حالت اول برمی گردد
  • سردرد
  • درد در محل تزریق
  • سوزش چشم

 

بیشتر بخوانید: هایفو بهتر است یا بوتاکس؟

 

قیمت تزریق چربی و بوتاکس

قیمت بوتاکس بسته به تعداد چین و چروک‌ها، مساحت ناحیه و در تزریق چربی ناحیه و حجم چربی، برداشت چربی از بدن  متغیر است.

در بعضی مواقع با توجه به تشخیص پزشک هر دو تزریق صورت می‌گیرد.

 

پس از تزریق همزمان بوتاکس مواردی می‌بایست رعایت شود از قبیل:

  • تا 4 ساعت پس از تزریق روی زمین نخوابید
  • فشار دهید تحت هیچ شرایطی محل تزریق را فشار ندهید یا ماساژ ندهید
  • بلافاصله پس از تزریق از سطل یخ برای کاهش التهاب استفاده کنید
  • انقباض ارادی عضله تزریق شده.

 

کلینیک زیبایی کایاک در محدوده پاسداران تهران با دارا بودن کادری مجرب و حرفه‌ای جز بهترین کلینیک بوتاکس در تهران بوده است. در زمینه خدمات لیزر، مزوتراپی مو، مزوتراپی صورت، میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ، کاموفلاژ، کربکسی تراپی، پاکسازی صورت، پاکسازی بدن، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق فیلر، هایفوتراپی و انواع ویزیت‌های درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی آماده خدمت رسانی می‌باشد.کلینیک زیبایی کایاک توانسته با بهره گیری از بهترین و جدیدترین دستگاه‌ها و تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه مرغوب در کنار تجربه پزشکان و متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

2 پاسخ

    1. روژینا سرخیل عزیز !
      نتیجه تزریق چربی معمولاً بعد از چند هفته قابل مشاهده‌ست. اول ممکنه کمی تورم داشته باشی، ولی با گذشت زمان تورم کم می‌شه و نتیجه نهایی بهتر دیده می‌شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *